2011. január 27., csütörtök

Csak Veled élhetek...


Lelkembe nézz, mert én ott vagyok!
Gyötrődő, fájdalmas sebek között,
a téged féltő, sajgó perceken.
S a kiszáradt könnyektől felszakadt erek,
már oly régóta vérzenek.
Jéggé dermedt sóhajok fagyos magánya,
fojtogat, és csontomban didereg.
Ne csak az arcomat, megfáradt, ráncos bőrömet,
Hanem szívemet figyeld!
Mennyi kíntól vonaglik, érted aggódva,
Jajszó nélkül, szenvedőn?
Hogy selymes rétté legyen lábaid előtt,
ha erre jársz, fel ne sértsd magad,
hanem, mint lágy fuvallat, úgy lebegj.
Kezemhez simul apró kis kezed.
S az együtt töltött végtelen éveket,
érzem selymes bőrödön.
Hisz mindent nekem adtál.
Elém terítve tiszta, ragyogó lelkedet,
Most is,féltőn átölel tündöklő tekinteted.
Vigyázok rád, mert csak veled élhetek.


Sándor Gyula

2 megjegyzés:

  1. Ó, igazán köszönöm szavaidat,kedves Moha!
    De tudod , hogy nem az enyém az érdem...

    Most volt egy kis időm,végigolvastam a blogodat, szerettem itt nálad.
    Tudod milyen érzés volt.... mint az első hó , amikor meglátjuk a csodát... az apró hópelyhek fehérré varázsolják , betakarják a tájat...a lelkünket..
    Ezt éreztem Nálad...az első hó...
    KÖSZÖNÖM!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm az itt hagyott gondolatokat, Arozika, de még inkább köszönöm azokat, amelyek benned éledtek az itt elsimuló léleksóhajok közt, mert az a csoda benned él, a szóképek és gondolatok pedig segítenek felismerni a mélységedet...mert tudnod kell mi él bent, hogy úgy szerethesd, ahogy megérdemli...
    Örültem Neked nagyon!...mindig...

    VálaszTörlés