2011. március 11., péntek

Remegés

Puha párnádra rátelepszik az éj.
Szíved dobbanása a csend remegése.
Aranycsillag játszik arcodon
lelkedben felcseng kettőnk zenéje.

Aludnál! – de a zene egyre szebb lesz,
annyira szép, hogy megremegtet.
Te meg Én,
táncolunk az éjben
Akár szerelmes angyalok
remegünk a fényben.

Álmodj csak kedvesem,
ablakod alatt virágok ölelkeznek,
egy furcsa érzés ringatja tested,
s kicsordul aranyló, mézédes könnyed.

Ébredezik a hajnal kibontott fátylában,
szendergésed eltűnik a Hold ragyogásában.
Hogy vigyáztam rád, megtudhatod könnyen,
szívedben remegve dobogtam,
s párnádon ott maradt a könnyem...

Tamás István

4 megjegyzés:

  1. "szívedben remegve dobogtam,
    s párnádon ott maradt a könnyem..."

    Csodaszép lélek-vallomás!

    Köszönöm Drága Moha! Elvarázsoltál!

    Miki

    VálaszTörlés
  2. Valóban nagyon szép lélek-vallomás! Sokunkat elvarázsol ez a vers.

    "Puha párnádra rátelepszik az éj.
    Szíved dobbanása a csend remegése.
    Aranycsillag játszik arcodon
    lelkedben felcseng kettőnk zenéje".

    Ez a vers nagyon ott van és valóban egy vallomás, de átérezte, megértette vajon, akinek íródott?

    Csilla

    VálaszTörlés
  3. Kedves Csilla!

    A legtöbb gondolatba bújtatott vallomás örök titokként marad meg a féltett érzések közt...
    Jó volna tudni, hogy megérintette és eljegyezte a gondolat annak a szívét, akihez íródott...remélem...bár a legszebb vallomások a könnyek ölén születnek...
    tán megadatott a perc, a pillanat nekik...

    Köszönöm, hogy itt vagy és még inkább köszönöm, hogy itt hagytad gondolataidat...
    Békés estét kívánok.
    Moha

    VálaszTörlés
  4. Érdekes és nagyon szívet melengető ez a vers! Nekem megadatott, hogy egyszer ott lehettem Budapesten a Benczúr házban a költő könyvbemutatóján. Színészek adták elő a verseket. Lukács Sándor, Wennes Emy, Kokas Piroska. Akkor Tamás István Istenes versét Várnagy Kati színművésznő előadásában hallhattam és egy csudaszép szerelmes verset a Te meg Én címűt, Jancsó Adriennében.

    Klakk Marianna

    VálaszTörlés