2011. szeptember 14., szerda


Talán, mint kitagadott galamb, úgy vágyom a szép szóra, egy mosoly nekem olyan, mintha elém hintett magva volna a legfinomabb szemű gabonának. Elkerget, ki félreismer, vagy bátortalanul kikerül, ki fél tőlem...A gyermek nevetve rohan utánam, de mielőtt megsebezne, minden rossz szándéka nélkül, tovaröppenek, és csak figyelem, ahogy másik társam felé indul, sikert keresve. Olykor egészen közel engedek magamhoz mindenkit, és érzem igaz mozdulatát a felém nyújtott kéznek, de gyakran megtéveszt az emberek túlzott azonossága, és fel sem ismerem ellenségeimet. Folyton kutatok, és keresem az arcokon a józan jóindulatot, s nem használom mindenkor szárnyaim...láthatja mindenki, köztetek járok, Emberek! 

De olykor felreppenek, mert a rohanó élet lábbal tipor rám, és nem figyeli, van gyengébb, vagy árvább, a futó léptek önzőn suhannak tovább, ilyenkor félreállok, vagy felszállok a magasba, és olyan helyet keresek magamnak, ahol élettér van, s ebben a lényeg, az Élet!
Erkélyeken kapaszkodva néha lopok magamnak pár meghitt pillanatot, betekintve átmelegszem, ahogy szemlélem a meleg otthont, bevágyódom, de mégis én a szabadsággal jegyeztem el magam, és mégis, én szintén párt választok, ha rügyet fakaszt a tavasz...

Moha

7 megjegyzés:

  1. "Az igazi szépséget a lelkünkkel érezzük, és a szemünkkel látjuk." Ahogyan itt, most...

    T.

    VálaszTörlés
  2. Nem sietek csak lépkedek
    lássam milyenek vagytok emberek
    Rátok szólok hallotok
    mit tudok s mit akarok
    Ha nem bírod nem tudod
    ki barát ki ellenség
    Repülj az égig a felhők
    mögött keresd a Napot
    s a csillagokat
    De jöjj vissza közénk
    hogy megtaláld
    Társad ha utolér a bánat...

    Köszönöm ezt a gyönyörű lélekvallomást!

    Baráti szeretettel ölellek:
    Miki

    VálaszTörlés
  3. Drága Moha!
    Elvittem a TE lélekvallomásodat és az én szösszenetem Jöjj vissza közénk címmel!

    Köszönöm ezt a szépséget!

    Végtelen baráti szeretettel:
    Miki

    VálaszTörlés
  4. Néha behunyt szemmel lebegünk ég és föld fölött és szárnyatlanul szárnyalunk a végtelen felé, keresve az életszabadságot.
    Gyönyörű minden gondolatod drága Moha, most is, ahogy mindig.
    Szeretettel ölellek
    Magdi

    VálaszTörlés
  5. Kedves "T"!

    megtiszteltél vele, hogy ezt a szép idézetet az én kis döcögő szavaimmal kapcsolatban hoztad el, csak megköszönni tudom a felém fordított kedvességedet.

    VálaszTörlés
  6. Drága Miki!

    Igen megható, hogy van pár olyan gondolat bennem, ami Téged is írásra sarkall, hogy megfogd Te is annak a gondolatnak a kezét és tovább vezesd, de tudnod kell, hogy ezek a maguk befejezetlen módján kerek egészek bennem...úgy, ahogy vannak, ahogy leírtam, ahogy én befejeztem.

    Köszönöm olvasásodat!
    Baráti szeretettel
    Moha

    VálaszTörlés
  7. Drága Magdikám!
    Elfogult szavaidat mindig csak megköszönni tudom, hiszen mögötte mindig a kedves szereteted áll :)

    Szeretettel ölellek
    Moha

    VálaszTörlés