2011. szeptember 27., kedd


ismét magához ölelt
az est nélküled-szín mélye,
ahol nyikorgó léptekkel
osont el minden téged hívó gondolat,
mert elpihentem már benned régen,
mégis felriad valami,
a  Téged váró önmagamban...


még odakint sárga színnel pörgeti az ősz
lehulló gondolataimat,
minden egyes szót,
amely már úgy köti hozzám
léted, ahogy örökzöldek
őrzik meg féltett szeretőik
zöld ölelését...


és libben a nyár ringó szoknyája,
táncba vezeti gondolataim
csetlő vétkeit,
melyek egyetlen szívdobbanásod
melegét hordják,
mert elfogyhatatlan vagy bennem.


elalvó pillantásom pilládra zárul
bőrödön át lélegzik
megannyi sejtem,
hogy szó se férjen már
összehajló vonalunk közé...
...tovább álmodlak.

Moha




7 megjegyzés:

  1. Csodálattal és meghatottsággal olvasom gyönyörű gondolataid, drága Moha!

    Boldog tudat nálad lenni és tudni azt, hogy a barátom vagy.
    Szeretettel ölellek
    Magdi

    VálaszTörlés
  2. "van úgy...hogy bent akad a szó"

    Gyönyörű lélekcsillanás !

    Sok boldog pillanatot kívánok a mai napra!

    VálaszTörlés
  3. Drága Moha!

    A szív lüktet
    s a csendben
    a szó elhallgat
    Lélek ragyog
    tiszta hittel
    míg Rád talál
    a reggel...

    Elvittem blogomra, nem hagyhattam itt!

    Végtelen baráti szeretettel ölellek:
    Miki

    VálaszTörlés
  4. Drága Magdikám!
    Én olvaslak meghatottsággal Téged, hiszen mindig olyan szeretetteljes vagy kóborló gondolataimhoz és érzéseimhez.

    Köszönöm barátságod igazát én is.
    Ölellek szeretettel
    Moha

    VálaszTörlés
  5. és van úgy, hogy minden szó meg akar születni és elmondani valamit mélyről, bentről...csak mesélni arról, ami megelevenedik benne...nem figyelni szabályokra, csak az Érzés szabályaira. Remélem, ilyenre sikerült, és KÖSZÖNÖM Neked, hogy olvastad, és egy picit magaddal vittél a mindennapjaidba belőle, ahogy én is az ittlétedből, Arozika.

    Boldog pillanatú gondolatokat és éjszakát!

    VálaszTörlés
  6. Drága Miki!

    "nem hagyhattam itt"...ez olyan kedves három szó volt Tőled, jól esően figyelmes, köszönöm szépen itt hagyott szavaidat.

    Baráti szeretettel
    Moha

    VálaszTörlés
  7. Drága Moha!
    Köszönöm blogod dallamát! Régóta keresem ezt a dallamot, s TE most elhoztad nekem, nekünk!

    Két szösszenetem: ami itt van NÁLAD, s a másik is, amit Danánál írtam felrakom blogomra Egy Igaz Hű Barátnak címmel!

    Köszönöm mindig kedves szavaid, gondolataid!

    Végtelen baráti szeretettel:
    Miki

    VálaszTörlés