2012. február 21., kedd


megannyi fénykörön
repültek bennem a gondolatok,
glóriaként ívelt át
rajtam ezernyi érzelem,
most, akárha lélektörmelékek
alá szorult volna
minden lélegző
sejtem,
fuldoklik
ködbe foszló
tükörképem

térdemen
vöröslőn sápatag
a sebhely,
leboruló esdeklésem
hangtalan tanúja,
mikor zsoltárszóra
függesztem
sikolyaim súlyát,
és szelídítem
bűnbánó suttogásba

gyűrűzik a csendem,
akár tóba veszett,
merülő kavics utolsó mozdulata,
és szélesedő hullámaimat
elnyelik a partvonalon
sikló emlékcsónakok
lyukas Élethálói…

…benne(m) vergődik ezernyi kérdés,
ahogy fennakadt
lelkem
a Sors horgain,

egyszer talán kiszabadít,
egy végsőn elkeseredett
uszonycsapás,
levetve a mélyembe-vájó
damilszál hurkait



iszappá folyó éveim
rejtekén
mindörökké megőrizlek

Moha

6 megjegyzés:

  1. Drága Moha!
    Fejet hajtok újra a tehetséged előtt.
    Hatalmas verset írtál most is. Átvérzi a szív falát és hurkot von a torokra mély fájdalmas szépségével.
    Csodálattal olvastalak.
    Szeretettel ölellek.
    Magdi

    VálaszTörlés
  2. Drága Moha! ...én nem tudom olyan szépen kifejezni, mint Magdi ...látom én is, hogy szép, de érzem , hogy fáj,
    nem is tudom ,ami ennyire fáj az lehet szép ....
    Szeretném, ha gyorsabban telne az idő, mert hiszem, hogy a jók mindig győzedelmeskednek és Te igazán jó ember vagy!

    Ölellek nagyon !

    VálaszTörlés
  3. Nyugodt merülés után feldob a víz, s dobog a hetvenkettő
    tovább, míg van levegő, míg van fény, és megtalál a csend melege.

    Ölellek, Éva

    VálaszTörlés
  4. Drága Magdi!
    Végtelenül zavarba hozol szavaiddal, és kénytelen vagyok visszautasítani, hogy Te előttem fejet hajts, hiszen az én kis kócos gondolataim nyomában sem járnak a lélekszép költészetednek, de köszönöm melengető szavaid, mert tudom, hogy komolyan gondolod és ez mélyen meghat.
    Most valóban több a vérvörösen pulzáló lüktetése lelkem csendesbe menekülő mélyének...
    Köszönöm, hogy újra itt voltál velem.
    szeretettel ölellek
    Moha

    VálaszTörlés
  5. Drága Arozika!
    tökéletesen és szépen írtad, úgy, ahogy egy barát eltalál egy másik lelkéhez...
    egyet már megtanultam, az idő pontosan olyan gyorsan telik, hogy gyógyítson, értelmet adjon, válaszokat kutasson, vagy "csak" elfogadjon, és lássa felkelni a napot újra meg újra, mert olykor nincsenek jó kérdések, és még inkább nincsenek rá jó válaszok.
    Köszönök mindent Neked!
    Ölellek!

    VálaszTörlés
  6. Drága Éva,
    két sorba áldott lélekbékés érzést ültettél, és azokat érzem kicsírázni ott, hol most másként él a fény, másként születik a gondolat, de örökkön befogad és adni vágyik...
    Ölellek hálás szeretettel
    Moha

    VálaszTörlés