2012. december 23., vasárnap

Marc Levy: Ki nem mondott szavaink

Hosszú percekig maradtál a fal tetején, mámoros tekintetünk nem tudott elszakadni egymástól. Ott volt előtted az új világ, amely felkínálta magát neked, de te az én arcomat fürkészted, mintha csak egy láthatatlanul feszülő szál kapcsolná össze a pillantásunkat. Úgy zokogtam, mint egy idióta, s te rám mosolyogtál. Átléptél a falon és leugrottál, én meg úgy tettem, mint a többiek, kitártam feléd a karomat. Rám estél, együtt gurultunk azon a földön, amit a lábad még sohasem tapodott. Németül kértél bocsánatot, én meg angolul köszöntem neked. Felálltál, leporoltad a vállamat, mintha ez a mozdulat mindig is hozzád tartozott volna. Beszéltél hozzám, amiből egy szót sem értettem. Ezért időnként megráztad a fejed. Nevettem, mert nevetséges voltál, és én, én még nálad is  a nevetségesebb. Kinyújtottad a kezed, és azt a keresztnevet tagoltad, amit később annyiszor fogok majd kimondani, azt a nevet, amit már oly régóta ejtettem ki. Tomas.

 Marc Levy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése